Een heel gelukkige verjaardag

 Dit kaartje maakte ik n.a.v. een uitdaging op een FB-groep,
de bedoeling was om een kaart uit de SAB-catalogus te 'casen'.


Ik hou van de kleur Lost Lagoon uit dat voorbeeldkaartje,
dat liet ik dus terugkomen in mijn kaartje.
Ik koos voor dessinpapier uit dezelfde set (Softly Stippled),
ik stempelde ook de stempel Stippled Rose op de achtergrond,
met Lost Lagoon (eerst afgestempeld op een kladje).
De blaadjes op de voorbeeldkaart deden me denken aan de set Timeless Arrangements,
zo mooi en fijntjes...
Ik stanste de takjes uit Pool Party en Lost Lagoon
en schikte die achter het label uit dezelfde set.
De tekststempel beginnen jullie vast al te herkennen, 
de teksten uit de Nederlandstalige set in de voorjaarscatalogus vind ik echt SUper ;-)
De bloemetjes (Thoughtful Moments) stanste ik in Petal Pink,
 ik wou het geheel rustig houden.
De plakpareltjes in pool Party zijn ook één van de cadeautjes uit de SAB-catalogus


.Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de nieuwe voorjaarscatalogus
en natuurlijk ook de Sale-A-Bration-geschenkcatalogus

PS Er zijn vanaf nu extra Sale-A-Brationcadeautjes,
je vindt ze op de afbeelding hieronder.





Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !