Een kaartje casen... (1)

  Een tijdje geleden deed Caroline een oproep op FB wie samen met haar een kaartje wou 'casen'.

Beiden maken dan een kaartje, sturen dat naar mekaar
en maken dan een eigen versie van het ontvangen kaartje.

Ik stuurde haar dit kaartje :

Voor dit kaartje combineerde ik heel wat elementen:
- een ronde kaart
- een easelkaart
- werken met laagjes (dessinpapier)
- gebruik van embossingfolder en stansjes

Ik ben heel benieuwd naar haar kaart,
morgen vind je die op haar blog en FB-pagina...
En morgen vind je hier ook haar te casen kaartje en mijn versie,
een stempelkaart natuurlijk,
want dat is wat Caroline het liefste maakt!


Gebruikte materialen:
Nature's Sweetness DSP 162616
Lovely and Sweet stempels en dies 162617 en 162626
Banner: Gorgeously Made dies 161202
Sending Dies 159271
Distressed Tile Embossing 162189

Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de nieuwe voorjaarscatalogus
en natuurlijk ook de Sale-A-Bration-geschenkcatalogus

PS Er zijn vanaf nu extra Sale-A-Brationcadeautjes,
je vindt ze op de afbeelding hieronder.






 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday