Een kaartje casen... (2)

 Een tijdje geleden deed Caroline een oproep op FB wie samen met haar een kaartje wou 'casen'.
Beiden maken dan een kaartje, sturen dat naar mekaar
en maken dan een eigen versie van het ontvangen kaartje.

Caroline stuurde een kaartje met de bedoeling om me een stempelafdrukje te laten spiegelen.
Ik had dit nog nooit gedaan,
leuk dus!
En het is me gelukt, denk ik toch...
(wat is Dr. Google toch een goeie leraar...)

Dit is mijn kaartje:


En dit was het kaartje van Caroline:


Je merkt dat ik verschillende elementen heb laten terugkomen:
- gespiegeld stempelen
- stempelen op de achtergrond
- de afbeelding matten

Heel leuke uitdaging!

Gebruikte materialen:
Seaside Bay 160436
Vol verrassingen 163981
Oceanfront 157862
Crackeled Paint (ret)
Deckled Circles 162286
Banner pons 153608
CS Sahara Sand en Soft Suede  en DSP By the Bay (ret)

Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de nieuwe voorjaarscatalogus
en natuurlijk ook de Sale-A-Bration-geschenkcatalogus

PS Er zijn vanaf nu extra Sale-A-Brationcadeautjes,
je vindt ze op de afbeelding hieronder.





 

Reacties

  1. Wauw, wat een gave kaart heb je gemaakt.
    Heel leuk om eens zoiets te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dit is echt enorm mooi!! Heel gaaf gedaan.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday