Eén schets, twee kaartjes...

 Ik zag weer een leuke schets bij Atlantic Heart Sketches,
en maakte er gelijk 2 kaartjes mee,
door de keuze van de papiertjes toch heel verschillende kaartjes.

***

Mijn eerste kaartje maakte ik met het papier Bright & Beautiful,
dat lag nog op tafel van mijn vorige kaartje.

Gebruikte materialen:
DSP Bright & Beautiful 161449
Tekst: Wensen uit het hart (Sab 2024)
Ponsen: 2" en 2 3/8"
Nested Essentials dies 161597

***

Voor mijn tweede kaartje koos ik het mooie bloemetjespapier Inked Botanicals,
die had ik al lang niet meer gebruikt...

Gebruikte materialen:
DSP Inked Botanicals 161157
Tekst: Inked & Tiled 161158
Stylish Shapes dies 159183
Everyday Details dies 162864
Pons 1 3/8"

Benieuwd welke kaart jouw voorkeur heeft...
ik ga voor het bloemenkaartje...


.Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de nieuwe voorjaarscatalogus
en natuurlijk ook de Sale-A-Bration-geschenkcatalogus

PS Er zijn vanaf nu extra Sale-A-Brationcadeautjes,
je vindt ze op de afbeelding hieronder.





Reacties

  1. leuke kaartjes zijn het zo geworden, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pretty cards, I love the colours and the simplicity, lets the message stand out! Thanks for playing along with the Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC).

    Brandi R.
    DT member AHSC
    crzy4scrapbooking.blogspot.ca

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !