Geniet van vandaag

 Net als vorige week deed ik weer mee bij een Facebookgroep
waar je wekelijks een kaartje maakt
volgens een opgelegd thema, kleur, schema, ...
Leuke uitdaging, ben ik wel voor te vinden...

Deze week: geïnspireerd door een lied.
Ik vond niet sebiet iets, 
maakte de omgekeerde beweging: welke stempels heb ik nog niet zo vaak gebruikt,
en kan ik aan een liedje linken..
En zo kwam ik bij De Roos van Ann Christy (cover van The Rose van Bette Middler).


Dit is een bijzondere set vind ik:
Je hebt de stempelset,
je hebt de decoratiesjablonen (kleur opbouwen in 5 laagjes) 
en je heb de bijpassende snijmal.
Héél leuk om mee te spelen !

Ik gebruikte de kleuren Petal Pink en Old Olive, het label zit ook bij de snijmallen, 
de tekststempel is een SAB-kadootje (Wensen uit het hart)


Op de achtergrond gebruikte ik ook een stencil, Abundant Beauty.
Hiervoor heb ik heel zachtjes hier en daar geblend met mijn borstel doorheen het stencil,
daarop wat spetters gestempeld in Old Olive en Petal Pink
en daar heb ik de bloemen en de tekstverhoogd opgeplakt.


.Dankjewel voor je blogbezoek,

lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de nieuwe voorjaarscatalogus
en natuurlijk ook de Sale-A-Bration-geschenkcatalogus




Reacties

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !