Geniet van vandaag

 Een kaartje in vrolijke kleurtjes vandaag,
gemaakt volgens de schets van Atlantic Hearts Sketches.

Misschien brengende kleurrijke zinnia's je wat zon in deze donkere dagen...


Gebruikte mateialen:
DSP Flowering zinnia's 163469 (online only vanaf 5 maart)
Tekststempel: Wensen uit het hart (SAB 2024)
gestempeld met Gorgeous Grape
Bannerpons 15362089
lint: Melon Mambo (ret) en Lemon Lime Twist (161318)


Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de nieuwe voorjaarscatalogus
en natuurlijk ook de Sale-A-Bration-geschenkcatalogus.  
De SAB-cadeautjes kan je nog krijgen bij bestellingen tot 29 februari,
per aankoopschijf van 60 euro.

PS Er zijn vanaf nu extra Sale-A-Brationcadeautjes,
je vindt ze op de afbeelding hieronder.





 


 


Reacties

  1. Een prachtige, fleurige kaart Nancy. Van mij mag de zon nu ook eens gaan schijnen :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige, fleurige kaart Nancy. Van mij mag de zon nu ook eens gaan schijnen :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie, fleurige kaart Nancy. Van mij mag de zon nu ook wel eens gaan schijnen :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty, I love the bright bold flowers, makes me so ready for spring! Thanks for playing along with the Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday