Een fijne dag

Vandaag weer een koffiekaartje,
ik ben een weekje in Zuid-Holland om eind van de week On Stage bij te wonen,
hét evenement voor SU-demo's, dit jaar in Rotterdam.

Ik heb deze keer niet veel hobbyspulletjes bij me,
een paar sets, bijpassende inkt en een map met diverse kleuren cardstock,
maar geen wit, stom stom stom...

Vandaar een lichtgele basiskaart,
ik ben er niet helemaal gelukkig mee, hoewel het gele Lemon Lolly ook in het dessinpapier voorkomt.
Maar het gaat om het idee natuurlijk...
Geen plakpareltjes bij,
maar een gestempeld koffieboontje zorgt hiervoor dan toch voor een extraatje ;-)

Gebruikte materialen:
CS Lemon Lolly en Calypso Coral
DSP A little latte 
Kl. cirkel: Everyday details dies
Gr. cirkel en banners: Stylish Shapes dies
Koffieboontjes: Latte Love stempels
Tekststempel: Vol Verrassingen
Latte Love dies
Inktkleuren: Lost Lagoon en Pecan Pie

Ik liet me inspireren door deze schets:


 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de lopende voorjaarscatalogus.
De nieuwe Online Only-producten vind je hier.





Reacties

  1. Vind het juist wel mooi met de lichtgele kaart, past goed bij het DP

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So fun, I love the coffee theme! the colours are great and that coffee cup with the heart, so cute! Thanks for playing along with the Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC).

    Brandi R.
    DT member AHSC
    crzy4scrapbooking.blogspot.ca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous interpretation of our sketch. Great job of creating a card while away from your craft space! Very impressive. I like the light yellow as the background. I think it works very well with your patterned paper. Thanks for joining us at Atlantic Hearts Sketch Challenge.

    sue n.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday