Een toost op jou !

Met het dessinpapier Flowering Zinnias maakte ik dit verjaardagskaartje
voor een lieve dame die ik dankzij het bloggen leerde kennen
en die vandaag 90 jaar wordt!

Gebruikte materialen:
DSP Flowering Zinnias 163469
Notes of Nature dies 163203
Alphabet à la Mode 160750
Perennial Postage dies 162607
Fantastische Felicitaties 164513
Cardstock en inkt: Blackberry Bliss
Plakparels uit Zinniacollectie

Dichtgevouwen kan het kaartje in een gewone A6-enveloppe verstuurd worden.


 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de lopende voorjaarscatalogus.
De nieuwe Online Only-producten vind je hier.




Reacties

  1. Prachtige kaart voor de jarige Leny!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige felicitatie-kaart heb je voor Leny gemaakt Nancy. Mooi dessin-papier en leuk model. Volgens mij krijgt ze heel wat post vandaag, zo leuk!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday