Geniet van vandaag

Ook deze week heb ik weer meegedaan aan de FB-uitdaging van Prulleke, SU-demo.

De bedoeling was om een project uit de voorjaarscatalogus te 'casen'.
Je kiest de elementen die je aanspreken en verwerkt die in je eigen kaart.

Ik maakte dit kadertje:

Hieronder het te casen project:


Je merkt dat ik hat kader overgenomen heb, dessinpapier op de achtergrond
en centraal een verhoogd opgeplakt gedeelte.
Ik heb de nieuwe Online-Onlypapier Flowering Zinnias  (163469),
de bloemen knipte ik gewoon uit het dessinpapier,
de tekst komt uit een SAB-set van dit jaar en is uitgeponst met de ovale pons (162234)
en ook verhoogd opgeplakt.
Geen lintje om op te hangen, maar ik maakte wel een strikje voor op de kaart (Ret., Melon Mambo).
Ik vond het leuk om eens zoiets te maken, 
tof ook om allerlei papiertjes uit één set te combineren tot één geheel.

 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de lopende voorjaarscatalogus.
De nieuwe Online Only-producten vind je hier.






 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday