Enjoy your next adventure

 Voor dit kaartje liet ik me inspireren door de schets van Atlantic Heart Sketches,
ik gebruikte een stempelset die nog op mijn verlanglijstje stond
en die ik nu kon kopen voor maar 12 euro ipv 30 euro...
Leuk toch?!

Gebruikte materialen:
Cardstock: Basic White, Lost Lagoon en Copper Clay en een restje Pool Party
DSP In Colors 2023-2025
Next Destination 161427
ingekleurd met Stampin' Blends: Gray Granite, Pool Party, Lost Lagoon en natural tones medium
Inkt: Early Espresso
Rectangle Stitched dies (ret)

Dit was de schets:



 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de lopende voorjaarscatalogus.
De nieuwe Online Only-producten vind je hier.




Binnenkort lopen de catalogi ten einde, 
vanaf 9 april startte de uitverkoop van de producten die het assortiment verlaten,
en dat zijn er heel wat, ook sommige van mijn favorieten,
de meeste met korting die kan oplopen tot 60 % korting,
bijna al het papier dat in de uitloop komt bijvoorbeeld krijgt 40 % korting.
De lijsten van de uitverkoop voorjaarscatalogus vind je hier.
Die van de jaarcatalogus vind je hier.
(Let wel: kleine druk... 
maar heb je vragen over bepaalde zaken die op je verlanglijstje staan,
geef me gerust een seintje via mail).

Vanaf nu kan je ook rechtstreeks bestellen in 'mijn webwinkel',
je vindt die hier: https://nancysoetaert.stampinup.net






Reacties

  1. I can see why you wanted those images!! Really wonderful and lucky you got them at a bargain, too. Fabulous use of the sketch, Nancy. Thank you for sharing at Atlantic Hearts :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card. I love the travel theme. Def cute stamps! Thank you for sharing with us at Atlantic Hearts Sketch challenge. Good luck.
    Alicia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a great card, I love the colours in the backpack and hat box. Super fun, great job! Thanks for playing along with the Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC).

    Brandi R.
    DT member AHSC
    crzy4scrapbooking.blogspot.ca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. On, how cute! Love the outdoor theme. Thanks for sharing with us at Atlantic Hearts :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is a very cute card. Thanks for sharing at Atlantic Hearts.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. the sweetest card ~ I love the backpack & luggage! thank you for sharing with us at AH ~ come join us again!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday