Knuffel !

Momenteel lukt het me niet zo goed om veel kaartjes te maken,
maar dit kaartje maakte ik toch tgv de FB-uitdaging van Prulleke.
Deze week stond er een bingo op het programma,
ik koos het rijtje 
liefs of liefde   -   embossingfolder  -  rafels of franjes

Mijn lievelings-embossingfolder is voor het  moment zeker de Seaside Wishes 163497, 
dus dat werd de basis voor mijn kaartje.
Ik zag bij SU onlangs iemand die haar papier na het embossen bewerkt had met blendingbrushes,
dus dat heb ik ook even geprobeerd,
ik heb de inkt heel subtiel aangebracht, meer inkt zorgt natuurlijk voor meer effect.
Ik gebruikte de kleuren Grey Granite, Pool Party en Petal Pink.
Met de laatste 2 kleuren stempelde ik ook wat achtergrondstempels
Notes of Nature (ret) en Lovely & Sweet
De tekststempel was van de voorbije Sale a Bration
en die past perfect op de nieuwe Labeled with Lovedies.
De zeesterren, zeegroen ed stanste ik uit Pool Party, Petal Pink en Lost Lagoon.
Het lint in Lost Lagoon laat zich heel makkelijk uitrafelen,
 dus daarmee had ik dan ook mijn rafels voor op de kaart.


M
maar ik vond het wel leuk om het 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !