Doe een wens

Geen strandweer,
dan maar een strandkaartje maken...
op basis van de schets van Atlantic Heart Sketches.

Gebruikte materialen:
CS Basic Beige, Crumb Cake en (ret) Sahara Sand
Inkt:Crumb Cake
Tekst uit Vol Verrassingen 163981
Hybrid Embossingfolder en dies Seaside Wishes 163497
Seaside Wishes 163494
Label Greetings to the Season 164112 (Nieuw - Online Only)
Twine 104199


 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Vanaf nu kan je ook rechtstreeks bestellen in 'mijn webwinkel',
je vindt die hier: https://nancysoetaert.stampinup.net

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Tot 31 juli loopt een leuke kortingactie bij Stampin' Up:de bonusdagen:per 60 euro aankoop in juli krijg je een kortingbon van 6 euro die je in augustus kan verzilveren(zonder minimum aankoopbedrag).

Voor de lezers van mijn nieuwsbrief heb ik in juli nog extraatje,
een leuke verjaardagsactie,
want wie jarig is trakteert natuurlijk, dus...
bestel je in juli bij mij voor minstens 60 euro, 
dan krijg je je bestelling rechtstreeks gratis bij je thuisbezorgd,
een kadootje van 7,95 euro !
Dit is een persoonlijke actie, dat lukt niet via mijn webwinkel.
Wil je hier gebruik van maken, mail me dan je bestelling door,
ik zorg dan dat het gratis bij je bezorgd wordt.





Reacties

  1. Beautiful card--love the soft tones!! Thanks for sharing at Atlantic Hearts!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stunning use of those dies and beautifully designed color. Thank you so much for sharing at Atlantic Hearts Sketch Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is just gorgeous! I am saving this to create one just like it! Thanks for sharing it with us at Atlantic Hearts!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stunning! The texture in the background is fabulous and the soft colours and everything is just stunning! Thanks for playing along with the Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC).

    Brandi R.
    DT member AHSC
    crzy4scrapbooking.blogspot.ca

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempelschatten: Let's go Tropical

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !