Gefeliciteerd

 Dit kaartje maakte ik voor het kleurenkaartenteam,
dit is een maandelijkse uitdaging om met 2 vastgelegde kleuren een kaart te maken,
wit/zwart/beige mag er ook bij gebruikt worden.
De kleuren voor deze maand waren Legergroen en Petrolblauw.
Die 'vertaalde' ik in de Stampin'Up!-kleuren Mossy Meadow en Pretty Peacock/Lost Lagoon.

Ik maakte dit kaartje met de set Winterly Tree Tops (164184 en 164065),
die toffe set is er eentje uit de komende najaarscatalogus,
verkrijgbaar vanaf 4 september.



Ik had geen inkt bij me toen ik dit kaartje maakte,
vandaar enkel cardstock en een gestempelde afbeelding
die ik met mijn Stampin' Blends in kon kleuren.
Hiervoor gebruikte ik Lost Lagoon en Old Olive en voor de lichtste kleur gebruikte ik Soft Sea Foam.
De tekststempel is van de Nederlandstalige set Rondedans.

 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy

Vanaf 6 augustus tot 31 augustus is er weer een kortingactie bij Stampin' Up!


Deze korting geldt op volgend papier uit de jaarcatalogus:





Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Vanaf nu kan je ook rechtstreeks bestellen in 'mijn webwinkel',
je vindt die hier: https://nancysoetaert.stampinup.net

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Zin om in de digitale catalogus 2024-2025 te bladeren?
Klik op de afbeelding hieronder en dan zie je al het moois...
Een overzicht van de actuele Nederlandstalige sets vind je hier.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempelschatten: Let's go Tropical

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !