Merry Christmas

 Op deze kaart heb je een ander vriendje uit de set Christmas Friends,
ik was gelijk verliefd op deze set toen ik die zag...

Deze was de eerste uit de set die ik inkleurde, op basic white cardstock,
het mocht wat meer kleur hebben,
maar ik voelde dat het papier niet meer 'vochtige laagjes' aankon,
dus liet ik het maar zo, goed voor een eerste poging,
en lesje geleerd: voortaan aquarelpapier gebruiken !

Gebruikte materialen:
DSP One Horse Open Sleigh (was Online Only)
CS Pecan Pie en Basic White
Christmas Friends stempels 164276 en dies 164087
ingekleurd met aquarelpotloden en geblend met de mengstift van SU
Bannerpons (ret.)
Linnen draad 164071
Fonkelsteentjes 161288

Aan de binnenkant zie je het kleinste vriendje uit de stempelset:


 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy


Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Vanaf nu kan je ook rechtstreeks bestellen in 'mijn webwinkel',
je vindt die hier: https://nancysoetaert.stampinup.net

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Zin om in de digitale catalogi te bladeren?
Klik op de afbeeldingen hieronder en dan zie je al het moois...
Een overzicht van de actuele Nederlandstalige sets vind je hier.


Vanaf 4 september is er de nieuwe minicatalogus voor het najaar.


en NIEUW: er is nu ook een online scrapbookaanbod


Misschien vind je dit gratis evenement ook leuk?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempelschatten: Let's go Tropical

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !