Stempelschatten-Bloghop: One Sheet Wonder met Textured Timber-stempels

Op de tweede maandag van de maand is er een bloghop bij een aantal Nederlandstalige SU-demo's
met de bedoeling om stempels, uit de catalogus of het Online Only-aanbod,
die weinig tot geen aandacht krijgen, over het hoofd gezien worden of wat vergeten zijn,
weer eens in de kijker te zetten.

Elke maand hebben we een thema,
deze maand is dat "One Sheet Wonder".
Hoe leuk is het om je eigen dessinpapier te maken !
En hoe leuk is dat om dat met een niet zo voor de hand liggende stempel(set) te doen...
We spraken af om een A4 vel papier vol te stempelen met onze Stempelschat,
deze A4 vervolgens te snijden in stukken
en daarmee een toffe kaartenset te maken.

Ik koos voor de stempelset Textured Timber (163656) (Online Only).
Ik gebruikte al een paar keer de houtnerfstrookjes van de stempel,
de houtschijf nog niet zo vaak.

Ik koos voor de stempelset Textured Timber (163656) (Online Only).
Ik gebruikte al een paar keer de houtnerfstrookjes van de stempel,
de houtschijf nog niet zo vaak.
Bij de voorbeelden op de site van Stampin' Up!
staat met deze stempel een heel leuke kaart,
en hier heb ik me door laten inspireren...



Ik heb het blad (Thick Basic White 159230) volgestempeld met de houtschijf,
ik gebruikte hiervoor Versamark.
Daarop strooide ik witte embossingpoeder van Wow,
zo fijn dat Stampin' Up! dat nu ook in het aanbod heeft,
alles verhit zodat je een mooie achtergrond hebt
(maar wel supermoeilijk om die op de foto te krijgen ;-)

Daarna ben ik de achtergrond beginnen inkleuren met blendingborstels.
Ik heb hiervoor de kleuren Petal Pink, Pool Party, Lost Lagoon en Basic Beige gebruikt.

Daarna kon ik het vel A4 versnijden:
Ik sneed in de lengte op 9 en 18 cm,
zo heb je dus 2 lange stroken van 9 cm breed en een smalle strook van 3 cm.

Van de eerste lange strook sneed ik 2 rechthoeken met een lengte van 13,3 cm
(ik sneed eerst 14,3 vandaar het smalle strookje ertussen van 1 cm).
Van de tweede lange strook sneed ik 3 vierkanten van 9 bij 9 cm.

De smalle strook sneed ik in 2, dus 2 rechthoeken van 3 bij 14,8 cm. 

En daarna kon het kaarten maken beginnen...
Ik heb teksten en labels uit verschillende sets gebruikt
en maakte kaarten voor diverse gelegenheden.
Hieronder zie je ze allemaal samen :

Twee sterktekaartjes:

en 5 kaartjes voor leukere gelegenheden:


En hier zie je ze nog eens alle 7.


Dit was heel leuk om te doen!
Ik ben benieuwd naar de andere kaartenreeksen met de gestempelde A4'tjes.
Breng je de anderen ook een bezoekje?
Alle blogadressen vind je hieronder.:

 
 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy


Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Vanaf nu kan je ook rechtstreeks bestellen in 'mijn webwinkel',
je vindt die hier  https://nancysoetaert.stampinup.net

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Zin om in de digitale catalogi te bladeren?
Klik op de afbeeldingen hieronder en dan zie je al het moois...
Een overzicht van de actuele Nederlandstalige sets vind je hier.


Vanaf 4 september is er de nieuwe minicatalogus voor het najaar.


en NIEUW: er is nu ook een online scrapbookaanbod


Misschien vind je dit gratis evenement ook leuk?




<!-- start Blog Carousel script -->

<script src="https://blogcarousel.com/?17cx=embed&mode=js" type="text/javascript"></script>

<noscript><p><a href = "https://blogcarousel.com/?17cx&showBloghop" title = "View all blog hop posts">Blog Hop Index</a></p></noscript>

<!-- end Blog Carousel script -->

Reacties

  1. Zooooo zeg, wat leuk!
    En zoveel kaartjes, ze zijn stuk voor stuk heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow... dat is gaaf zo met die houtschijven! Goed idee zeg! Prachtige kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf effect met dat embossing. En ik vind het ook leuk hoe je je A4 zo hebt versneden dat je er verschillende layouts mee kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten! Door de verschillende kleuren ook voor verschillende gelegenheden geschikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw! dat was mijn eerste reactie toen ik jouw kaarten zag. Mooi; de hele serie!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempelschatten: Let's go Tropical

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !