You're on my mind

Wat dacht je?  Al een hele tijd geen berichten meer?
Ik had wat problemen met mijn laptop, sorry!


Ook deze week deed ik weer mee met een FB-oproep om een kaartje te maken
ahv een bingoraster. 


Ik koos voor condoleance, strookjes papier en blauw.
In het eerder herfst/winter pak dessinpapier Regal Winter
zitten ook 2 velletjes met mooie blauwe bloemenmotiefjes.
Dit papier koos ik als basis, ik sneed wat strookjes van 2 dessins in verschillende breedtes
en plakte die op een rijtje, nou ja, een rijtje is het niet helemaal natuurlijk...
Op een stukje Basic White stempelde ik
 één van de afbeeldingen van Quiet Reflection en de mooie tekststempel.
Beide stanste ik uit met de deckled circles. 
De cirkel met de tekst plakte ik verhoogd op.
Hopelijk blijft deze kaart nog een tijdje in de voorraaddoos.


 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy


Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Vanaf nu kan je ook rechtstreeks bestellen in 'mijn webwinkel',
je vindt die hier: https://nancysoetaert.stampinup.net

Vandaag 18 september is er weer gratis verzending bij bestelling van minstens 75 euro.

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Zin om in de digitale catalogi te bladeren?
Klik op de afbeeldingen hieronder en dan zie je al het moois...
Een overzicht van de actuele Nederlandstalige sets vind je hier.


Vanaf 4 september is er de nieuwe minicatalogus voor het najaar.


en NIEUW: er is nu ook een online scrapbookaanbod



Misschien vind je dit gratis evenement ook leuk?



Reacties

Populaire posts van deze blog

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempelschatten: Let's go Tropical

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !