Februari Challenge SU-perteam: Love

 Het SU-perteam van Yvonne heeft elke maand een challenge op Facebook,
het thema voor deze maand is
 ALL YOU NEED IS LOVE.
De teamleden mogen ook een inspiratiekaartje maken,
dit is mijn inspiratiekaartje,
in niet-traditionele kleurtjes voor een love-kaartje...


Ik liet me voor het kaartje inspireren door de lopende liftchallenge.
Bedoeling is om een kaart te maken met een transparante voorkant
en die te embossen.

Gebruikte materialen:
(alles van SU)
Fern 3D-embossingfolder
Sun Prints DSP
Nature's Prints Bundle
Conversation Bubbles dies
Meadow dies SU

De binnenkant van de kaart:



Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
over de Sale-a-Bration,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Morgen doe ik een bestelling.
Wens je de nieuwe voorjaarscatalogus 2023,
die kan je bij mij krijgen. 
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de nieuwe online-catalogi.


 

Reacties

  1. Heel mooi deze kaart in blauw tinten, Nancy! De embossing is ook heel mooi hierbij, een prachtkaart. Fijn dat je meedoet met de Liftchalenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi deze blauwtinten! Het embossingfolder dat je gebruikt heb is ook prachtig en perfect voor deze kaart. Dankjewel voor je bijdrage aan de lift challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday