Hello there...

Bij Girlz Creative Crafts start vandaag een challenge met als thema 
'meer dan één vouw'.
Ik maakte een kaartje naar een patroon van een FB-groep
en vond het zo leuk dat ik er onmiddellijk nog eentje mee maakte,
nu met het mooie dessinpapier Sun Prints van SU uit de jaarcatalogus
en de bijpassende stempels en stansjes.

Gebruikte materialen:
DSP Sun Prints .158790
Natural Print Dies 158800
Dainty Delight Dies
Nature's Prints 158793
 gestempeld met Starry Sky

De kaart kan platgevouwen in een gewone A6-enveloppe verstuurd worden.


Een bovenaanzicht:

Echt een tof modelletje!

Lijkt het je leuk om deze eens te maken tijdens een workshop?
Dat kan, contacteer me gerust om eens af te spreken.

Crealieve groetjes

Nancy


Wil je meer informatie over Stampin' Up,
over de Sale-a-Bration,
of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Morgen doe ik een bestelling.
Wens je de nieuwe voorjaarscatalogus 2023,
die kan je bij mij krijgen. 
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de nieuwe online-catalogi.

 


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Ik wens jou een fijne verjaardag