Hi there

Vandaag mijn 2de "kattenpost" deze week, 
ook voor dit kaartje met het Countryruitjespapier.

De naam van de stempelset zegt het al, 'Love Cats',
een lief setje voor Valentijn...
Maar het kan natuurlijk ook voor andere gelegenheden gebruikt worden!

Ik maakte dit kaartje om op te sturen naar iemand die wel een opkikkertje kan gebruiken.
De tekststempel was eigenlijk 'Hi there Valentine'. 
Ik knipte de Valentine er af,
Hi there zal ik vast wél nog vaak gebruiken.
Doen jullie dat ook wel eens,
een tekststempel wat bijknippen ?


Het is een dubbele kaart, met daarop een dubbelgevouwen label :


Gebruikte materialen:
Love Cats
Echt iets bijzonders (bestaat ook in het Engels)
Country Gingham DSP
In Color 2022-2024-glimmerpapier
Celebration Tag dies

PS Wist je dat er nieuwe producten zijn als aanvulling bij de geschenken uit de SAB-catalogus?
Als je voor het einde van de maand nog een bestelling doet bij SU,
van 60 euro of een veelvoud,
dan kan je naast de  cadeautjes uit de catalogus ook hiervoor kiezen:


Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
over de Sale-a-Bration,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de nieuwe voorjaarscatalogus 2023,
die kan je bij mij krijgen. 
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de nieuwe online-catalogi.

 

Reacties

  1. Lief hoor🥰.
    Ik knip mijn stempels eigenlijk nooit, maar plak het stukje wat ik niet wil Stempelen af met tape en haal dat na het beïnkten er weer af. Werkt ook prima.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday