Workshop Funfoldkaart

 Deze week mocht ik een SU-workshopje geven bij Angélique
Karin was er ook.
Ik vond het alvast een leuke ervaring!
We maakten het kaartmodelletje dat ik hier onlangs ook toonde,
maar met ander dessinpapier.

Zij spraken af om vandaag hun kaartje te plaatsen, ik dus ook.

Ik maakte 2 voorbeeldkaartjes:
eentje met de Dainty Flowers, waarmee zij ook een kaartje gemaakt hebben


en eentje met de Favored Flowers,
waarbij de 'pilaren' anders geplakt worden:


Dit was het bonuskaartje voor wie nog tijd en zin had :



Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
over de Sale-a-Bration,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de nieuwe voorjaarscatalogus 2023,
die kan je bij mij krijgen. 
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de nieuwe online-catalogi.

 

Reacties

  1. Wat leuk, Nancy.
    Mooie kaart en ik ben je meteen gaan volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een leuke workshop gegeven met dit toffe modelletje, ook je bonuskaart ziet er tof uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een leuke workshop, voor herhaling vatbaar :) Nogmaals bedankt Nancy
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je die workshop hebt gegeven Nancy en ik heb al gelezen dat je heel goed voorbereid was en duidelijk uitleg hebt gegeven. Het zijn echt hele mooie kaarten geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeeldkaarten heb je gemaakt voor je workshop. En erg leuk dat je deze bij Angélique hebt gegeven en dat Karin er ook bij was. Zal ook op hun blog een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf model! Ik zag al bij Karin dat ze enthousiast was over de workshop!
    Het is ook een heel leuk model. En je hebt prachtig papier gekozen, voor beide kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat ontzettend leuk, je allereerste echte workshop, en je hebt meteen al zo'n moeilijke kaart uitgezocht. Ik las bij de andere dames dat het je prima afging, leuk hoor! Mooie voorbeelden heb je gemaakt, succes met de workshops die je in de toekomst vast nog gaat geven, wie weet kom ik je nog eens tegen, dan schuif ik zeker aan! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaarten Nancy! De kaarten van Angélique en Karin zijn ook heel mooi. Wat leuk dat je de kaarten van je eerste workshop met ons deelt.
    Leuk model en mooi dp.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw prachtig! Als ik niet zo ver woonde zou ik ook mee aanschuiven. X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Ik wens jou een fijne verjaardag

Happy Birthday