You're on my mind

 Vandaag nog een funfoldkaartje, om het af te leren ;-)

Deze week zet ik de bundel Nature's Prints in de kijker.
Voor mijn kaartje van vandaag heb ik de stempelset gebruikt en het bijpassende papier Sun Prints.


Het kaartmodelletje is een asymmetrische gatefoldkaart,
hier horizontaal verwerkt.
Aan de binnenkant heb ik ook de varen gestempeld,
de stempel een paar keer afdrukken zonder bij te inkten geeft een mooi effect.


Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de nieuwe voorjaarscatalogus 2023,
die kan je bij mij krijgen. 
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de lopende online-catalogi.

Bestel je deze maand bij mij voor minstens 50 euro Stampin'Up-producten,
dan krijg je de uitgebreide werkbeschrijving van de 3 funfoldkaartjes van de voorbije week toegestuurd.

 


Dit zijn de nieuwe Stampin' UP-producten
die vanaf 1 maart enkel online (of via mail)
te verkrijgen zijn:

Reacties

  1. fun fold, altijd goed ! helemaal leuk kaartje heb je gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You're a fun Food Queen Nancy en ze zijn allemaal even mooi!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welverdorie, ik zit met bril op maar dat maakt dus ook niks uit 🤪.. Nog niet wakker... 3x is scheepsrecht FOLD!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Ik wens jou een fijne verjaardag

Happy Birthday