Thinking of you

  Ook vandaag heb ik weer een kaartje met producten die in de uitloop zijn,
retired, zoals ze bij SU zeggen...
Ik was onmiddellijk gek op deze ginkgo-set toen die vorig najaar uitkwam,
die stond dus nog op mijn verlanglijstje maar is nu al bijna 'retired'.  Zo jammer!
Maar daardoor kon ik die nu wel met een fikse korting kopen,
wat dan natuurlijk een meevaller is...


Ik stempelde met Lost Lagoon, één van de nieuwe kleurtjes,
en stanste de blaadjes uit Pretty Peacock,
één van mijn favoriete In Colors van een paar jaar geleden
en nu in de vaste kleurencollectie...

Gebruikte materialen:
Ginkgo branch, stempels & stansen
... : Quiet Meadow 

Ik maakte het kaartje op basis van deze schets:

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de nieuwe jaarcatalogus, die kan je bij mij krijgen.
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de uitlopende online-catalogi.

 


Reacties

  1. deze is mooi geworden ! leuk en mooi papier
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, de fijne lijntjes van de bloemenstans.
    Heel mooi kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your ginkgo leaves look wonderful in this colour! Gorgeous card! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a lovely blue design! These ginkgo leaves are gorgeous! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday