Hello

Hello, hier ben ik weer met een kaartje...

Ik ben met vakantie,
ik heb maar een beperkte reeks knutselspulletjes bij,
een kleine uitdaging dus...


Ik stempelde de achtergrond met het grote en kleine blad uit de set Tropical Leaf,
in de kleuren Soft Sea Foam en Lemon Lime Twist,
de uitgeponste bladeren zijn gestempeld met Granny Apple Green,
de tekst, bladnerven en stengels met Garden Green.

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Wens je de nieuwe jaarcatalogus, die kan je bij mij krijgen.
Opsturen met de post kan ook, mits betalen van de portkosten.
Hieronder vind je de linken naar de nieuwe jaarcatalogus 
en de catalogus van de Nederlandstalige sets.


Reacties

  1. Een mooie frisse kaart Nancy, meer hoeft hier niet bij. Fijne vakantie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor.
    Ik neem ook altijd iets mee op vakantie of weekendje weg, maar het is inderdaad wel een uitdaging om dan een leuke kaart te maken.
    Jij hebt deze juiste spullen mee genomen, voor deze leuke kaart.
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje, zeker nog in aanmerking genomen dat je maar weinig spulletjes bij je hebt.
    Wij vonden Vermeer ook erg druk en iedereen stond alle schilderijen op de foto te nemen en stonden daardoor voor iedereen in de weg. Jammer dat je niet tegelijk naar Van Gogh kon. Wij zijn daar een paar maanden terug geweest.
    Fijne vakantie verder.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje met deze bladeren erop. Altijd een mooi effect dat stempelwerk.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday