Demodag Zuid op 1 juli

 Op 1 juli organiseerden Kristien, Salina en Yvonne
de Demodag Zuid,
voor Nederlandse en Belgische demo's van Stampin' Up.

Het werd een echt feestje !
Gezellig samenzijn, samen knutselen,
en ook wat 'les' in sales...

Het knutselproject was een boekje in een doosje,
leuk om herinneringen in te bewaren !

De eerste juli was de basis al af,
de uitwerking was voor thuis,
ik kon pas dit weekend mijn foto's printen,
maar deel nu graag het project met jullie.



Je merkt, ook hier gebruikten we het papier Bright & beautiful,
zo tof al die kleurtjes,
mooi op kaarten, maar ook heel leuk in een fototboekje...

De bijpassende feestelijke stempel- en snijmallenset heb ik (nog) niet,
heel tof met Nederlandstalige stempels, hou ik van !
Ik heb voor wat extra decoratie de bijhorende set Memories & Morekaartjes,
heel leuk voor de labeltjes, voor wat toffe tekstjes (Engelstalig),
en er zitten ook stickertjes in om alles wat op te leuken.










Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus 
en de catalogus van de Nederlandstalige sets.

PS
Vanaf  vorige donderdag is er ene leuke actie bij Stampin' Up:
Bij aankoop van 60 euro (of een veelvoud)
ontvang je een kortingcode van 6 euro (of een veelvoud)
om in augustus te besteden.
Omdat ik in juli jarig ben,
mag je van mij nog een extra kleurrijk presentje verwachten
als je bij mij minstens voor 60 euro bestelt
(alle 12 velletjes papier uit de set Bright and Beautiful).

Wil je dat ik iets bestel voor jou,
wil je informatie over een product of over het organiseren van een workshop,
mail me dan gerust.












Reacties

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday