Hoi

Deze 2 kaartjes maakte ik voor het Kleurenkaartenteam,
een maandelijkse uitdaging om met slechts 2 kleuren en evt. wit/zwart
een kaartje te maken.
Het mint/zachtroze van deze maand gaf me de inspiratie voor deze kaartjes:

Dit vind ik een leuk modelletje,
de 'halve' voorkant zorgt voor een speels effect.
Afmetingen van de stukjes cardstock: (in cm, telkens b x h)
wit: 15,4 x 14,5 (rillen op 5,1) en 6,4 x 10,7
Pool Party: 7,6 x 12
Petal Pink: 8,9 x 13,2

De binnenkant van het kaartje:

Gebruikte materialen:
CS : Basic White, Pool Party en Petal Pink
Inkt: Pool Party en Petal Pink
Pot en takken: Earthen Textures
Hoi: uit Warm Welkom
Labeltje: uit Meadow Dies
Twine (155475) en Polished Dots

*****

Naast mooie takjes zitten er bij de stansmalletjes van Gorgeously Made Dies
2 leuke borderrandjes, die ik hier allebei gebruikt heb:
zo geef je een stukje papier op je kaart toch een leuk extraatje...
De tekststempels Biggest Wish heb ik al heel vaak gebruikt,
in de komende najaarscatalogus zit een aanvulling : More Wishes,
met teksten voor Kerst, Nieuwjaar, Valentijn, ... HĂ©Ă©l blij mee !

Gebruikte materialen:
CS : Basic White en Petal Pink
Inkt:  Petal Pink en Versafine Black
DSP: Inked Botanicals
HB: Biggest Wish
Takje: Gorgeously Made Dies
Twine (155475) en Polished Dots

Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus 
en de catalogus van de Nederlandstalige sets.

PS
Tot eind augustus is er een kortingactie op de creatieve sets van Stampin' Up:
je koopt ze met 10, 20 of 30 % korting,
let wel : op is op...
De sets zijn superhandig om snel wat kaartjes te maken, 
of om mee te nemen op vakantie,
ze bevatten alles om aan de slag te gaan!






Reacties

  1. deze zijn erg mooi geworden,nancy ! geslaagde kaartjes
    fijn dat je er weer bij bent deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday