Thank you

 Na de herfst- en kerstkaarten is het weer eens tijd voor wat bloemen op mijn blog...
Deze week zal je hier dus een mix van diverse kaartjes zien,
met bloemen en/of blaadjes... 
Want bij Stampin' Up hebben ze er daar héél veel van
en ik ondertussen ook al wel een reeks ;-)   ...


Gebruikte materialen:
 Artistically inked 
 Cheerful Daisies Dies
Gorgeously Made Dies & stempels
Cirkelpons 2 3/8
CS: Basic White, Granny Apple Green en Tahitian Tide 
inkt: Granny Apple Green, Smokey Slate en Tahitian Tide 
Adh. backed Milky Dots (ret)

De Artistically Inked stempels moet ik toch echt veel meer gaan gebruiken,
echt mooi effect op de achtergrond,
en dat met telkens maar één inktkleur,
de 'streep' in Tahitian Tide,
de 'bloem' (uitgeponst met een cirkelpons) met Granny Apple Green.
In het echt mooier groen, maar met het donkere regenweer krijg ik het niet beter op de foto...

Ik liet me voor dit kaartje inspireren door deze challenges:

   

Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus 
en de catalogus van de Nederlandstalige sets.

PS
Tot eind augustus is er een kortingactie op de creatieve sets van Stampin' Up:
je koopt ze met 10, 20 of 30 % korting,
let wel : op is op...
De sets zijn superhandig om snel wat kaartjes te maken, 
of om mee te nemen op vakantie,
ze bevatten alles om aan de slag te gaan!






Reacties

  1. Oh, die is leuk gemaakt, super tof!!
    Awesome card
    Claudia

    Kom je graag een kijkje nemen in de webshop, Claudia's Kaartjes

    Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Webshop: Claudia's Kaartjes

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a pretty flower,and such beautiful colors! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches for this milestone challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Loving the blue! Sweet card! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love this pretty flower and that wonderful watercolor wash in the background. Thank you so much for joining our 600th sketch celebration at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday