Winter Greetings

Nog een kaartje met de Beary Cute Set.

Toen ik de eerste beer uitgeponst had en het restje papier zal liggen,
dacht ik sebiet dat dit wel leuk zou zijn voor een schudkaartje.


Op de basiskaart stempelde ik een paar sneeuwvlokken (Sparkling Snowflakes Stamps)
 in de kleuren Fresh Freesia, Moody Mauve en Misty Moonlight,
de kleuren van Colour INKspirationchallenge.
Om de kleuren in de achtergrond een beetje af te zwakken gebruikte ik geen acetaat maar vellum.
Heel makkelijk om dit dan met de strookjes dubbelzijdige dikke tape vast te plakken. 
Gewoon zorgen dat alle tape mooi rondom aansluit, helemaal niet moeilijk!
Ik gebruikte wat doorzichtige blinkende schuddingetjes uit mijn voorraad
en daarbij wat zelfgemaakte schudbolletjes:
gestanst uit een paar reepjes papier met de Labels Aglowdies...
Je hebt vast zelf ook wel stansen in je voorraad
waarmee je klein schudmateriaal kan stansen uit een restje papier... 
Zo heb je altijd de bijpassende kleuren... ;-)

 

Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus 
en de catalogus van de Nederlandstalige sets.

PS
In augustus is er een kortingactie op de creatieve sets van Stampin' Up:
je koopt ze met 10, 20 of 30 % korting,
let wel : op is op...
De sets zijn superhandig om snel wat kaartjes te maken, 
of om mee te nemen op vakantie,
ze bevatten alles om aan de slag te gaan!





Reacties

  1. Ach ja, wat leuk.
    Heel slim bedacht, zonder in dit uitgestanste beertje weg te gooien.
    Mooi dat je vellum gebruikt hebt.
    Wat een goed idee om zelf schud materiaal te maken!!
    Bedankt voor de tip.
    Ik vind schud kaartjes altijd erg leuk, maar...... bij mij blijft het schud materiaal vaak plakken aan de zijkant van het tape, zo jammer, want dat geeft een grote teleurstelling.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday