For You

 Net als eergisteren heb ik vandaag een kaartje met mooi dessinpapier in de hoofdrol,
met deze schets van een facebookgroep kon ik heel veel papiertjes uit één set combineren.


Dit papier Hello Irresistible heb ik al veel gebruikt,
maar meestal grijp ik naar de roze-oranje tinten uit het pakje,
nochtans zijn deze kleurencombinaties ook heel mooi!

Gebruikte materialen:
Hello Irresistible DSP
Pons 2 3/8"
Layering circles (ret)
Love for you dies

Vandaag workshopdag!
Ik mag een workshop geven voor 5 creatieve dames.
Ik heb een kaartenbuffet uitgewerkt,
5 verschillende kaarten waaruit iedereen er 3 mag kiezen om te maken.
Ik kijk er al naar uit!

Ik start binnenkort met een nieuwsbrief 
met nieuwtjes over wat reilt en zeilt binnen Stampin' Up!

Geïnteresseerd? 
Je kan je aanmelden door in de zijbalk links je gegevens in te vullen bij 'nieuwsbrief ontvangen', 
gewoon je naam, mailadres invullen
en dan ontvang je nu en dan wat nieuwtjes.

Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de nieuwe najaarscatalogus
en ook de catalogus van de Nederlandstalige sets.





Reacties

  1. Een mooie kaart Nancy en succes met je workshop. Dat gaat vast helemaal goed komen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en een leuke combinatie van papier. Alsnog hartelijk dank voor de leuke workshop, gezellig om elkaar weer eens te zien en te spreken

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday