Just a note

 Bij mijn laatste bestelling SU-materialen koos ik een set masks uit,
altijd leuk om met inkt te spelen!

In de set zitten 7 sjablomen, 4 om deze bloemen te maken,
daarnaast nog een een blaadjesmotief, eentje met sneeuwvlokken
en een bijzonder 'ruitjesmotief',
vroeger zag je dat vaak in kledij, 'pied de poule', geen idee wat het Nederlandse woord is,
want kippepootjes klinkt niet zo hip als de ruitjes er uit zien...
Maar die zie je later nog op een kaart, ik wou eerst bloemen...

Gebruikte materialen:
Abundant Beauty Decorative Masks (162331)
Cardstock: Melon Mambo en Very Vanilla
Inkt: Melon Mambo, Crushed Curry, Cajun Craze, Old Olive en Garden Green
kleine blendingborstels (160518)
Tekststempel: Inked & Tiled
Label: Gorgeously made dieslint: ret (Everything is Rosy)

Ook op de binnenkant mochten wat bloemetjes natuurlijk!

Zou jij het leuk vinden om dit kaartje te ontvangen?
Schrijf je dan in voor mijn nieuwsbrief via mail
(stuur hiervoor gewoon een mailtje met als titel 'nieuwsbrief ontvangen' naar: nancy.soetaert.su@outlook.com
,en vermeld hierin aub je naam en adres)
Vrijdag 22 september gaat dit kaartje op de bus naar één van de nieuwe inschrijvers.

Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de nieuwe najaarscatalogus
en ook de catalogus van de Nederlandstalige sets.





Reacties

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday