Kerstpost

 Een tweede kerstpost voor deze week.

Ik liet me inspireren door een schets van Just add Ink
en de kleurenchallenge van Hand Stamped Sentiment.


Gebruikte materialen:
CS: Pecan Pie en Misty Moonlight
DSP: O Holy Night en All about Autumn
Inkt: Pecan Pie
Radiating Stitches dies
Stylish Shapes Dies
In Colors 2023-2025 Dots
Tekst : Fantastische Feestdagen (ret)


Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes

Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus 
en de catalogus van de Nederlandstalige sets.

Woensdag verschijnt de nieuwe najaarscatalogus,
die kan je vanaf dan ook online bekijken,
ik plaats hier dan een link zodat je ook eens kan bladeren en al het nieuwe kan bekijken.

Dit mag ik alvast al delen:
nieuw designpapier, niet in de  nieuwe catalogus,
deze kerstpapiertjes maken deel uit van het online-only aanbod, 
d.w.z. enkel zolang de voorraad strekt...




Reacties

  1. die is leuk geworden ! mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A lovely holiday card, Nancy. Your paper choices look great together in our color palette. Thank you for sharing your creativity with us a HSS this round, Cheers, Jolanda - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a clever way to use these colors from the challenge! I love the circles they really move your eye around the card. Thank you so much for joining the hand stamped sentiments challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Just beautiful, Nancy - LOVE the papers you chose for this cute design! That ribbon is SO shiny - fabulous! Thanks so much for playing at Hand Stamped Sentiments!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday