Met oprecht medeleven

 Ik zag gisteren de nieuwe schets bij Atlantic Heart Sketches
en wist sebiet dat met welke papiertjes ik dit kaartje wou maken,
het dessinpapier All about Autumn heeft naast het fotopapier ook een mooie achterkant
met geometrische motieven, met een klein glimmertje...


Ik hoop dat het kaartje nog een tijdje in de kast kan blijven liggen....

Gebruikte materialen:
CS Very Vanilla en Pretty Peacock
DSP All about Autumn
randstans: Georgeously made dies
Blaadjes: Chic Dies
tekststempel: Hartverwarmend (ret.)
achtergrondstempel: Quiet Meadow
inkt: Pretty Peacock

De binnenkant:




Ik geef je hieronder graag een paar interessante weetjes vanuit Stampin' Up!

In oktober is er een leuke instapactie tgv het 35 jarig bestaan van Stampin' Up:


Bij deze instapactie kan je kiezen uit 2 opties:

Optie 1:
Je krijgt 35 % KORTING op de normale prijs van het startpakket.
Je kiest zoals gewoonlijk voor 175 euro producten,
maar betaalt maar 83,85 euro ipv 12+9 euro
(én gratis verzending).

Optie 2:
Je kiest voor 35 % MEER PRODUCTEN in je startpakket.
Je betaalt dan de normale instapprijs : 129 euro
maar je mag voor 236,25 euro uitkiezen
(én gratis verzending).

En... tot eind maart kan je je producten bij Stampin' Up met 20 % korting aankopen.
Als dat niet verleidelijk is!

Wil je meer informatie, contacteer me gerust!

***

Tot morgen is er voor bestellingen van minstens 75 euro gratis verzending,
mooi meegenomen toch ?!
Wil je iets bestellen, geef gerust een seintje, 
ik breng je bestelling met veel plezier in orde.

 



Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy

Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de nieuwe najaarscatalogus
en ook de catalogus van de Nederlandstalige sets.

Wil je mijn nieuwsbrief ontvangen,
dan kan je je aanmelden via de knop hiernaast links.







Reacties

  1. Dat heb ik soms ook.
    Dan zie ik een sketch en heb erg meteen een idee voor.
    Heel mooi, deze matchende papiertjes.
    De touwtjes maken het af, het is een mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so pretty with the strips of paper - thanks for sharing with us at Atlantic Hearts :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lovely card. the papers with gold are divine. thank you for sharing with us at Atlantic Hearts Sketch challenge. Good luck!

    Alicia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful colors and shine in your papers and the leaf element is really pretty. Very nice addition with background text also. Thank you so much for joining the challenge at Atlantic Hearts Sketch Challenge this week, Nancy.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the look you created with your colors and papers. It's a great interpretation of our sketch! Thanks for sharing at Atlantic Hearts.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty, love the pop of gold with the leaf! Thanks for playing along with the Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday