Warm Wishes

 Vandaag weer kerstkaartjes met de leuke embossingfolder
die ik ook voor mijn kaartje van maandag gebruikte.

Ik bestelde de Memories & Morekaartjes Beary Cute,
leuke kaartjes op formaat A6 en A7 om op kaarten of in een fotoboek te gebruiken,
maar ik 'blokkeer' wat bij deze kaartjes,
alles gewoon op een kaart plakken is niet mijn stijl,
de tekst is ook niet altijd mijn ding...

Aan de slag dus, even spelen met de kaartjes...

Bij dit kaartje ben ik nog redelijk 'braaf' geweest,
een cirkel met zelfgestempelde tekst op de oorspronkelijke tekst, 
wat verhoogd opgeplakt voor wat reliëf,
de embossingfolder en een lintje maken het geheel dan toch tot een leuk kaartje.


Gebruikte materialen:
Memories & More kaartenset Beary Cute 162027
Stempels: Beary Cute 162016
CS en inkt Balmy Blue
Cirkelpons
Deckled Circles 162286
lint Night of Navy en goud 162011


Voor dit 2de kaartje zette ik de schaar in 2 kaartjes,
de vertikale stroken zijn de voor-en achterkant van een klein kaartje
de ijsbeer is gestanst uit een A6-kaartje.

Gebruikte materialen (alles van Stampin' Up)
3D embossingmal basisstructuur 161598
Memories & More kaartenset Beary Cute
CS en inkt Balmy Blue
Cirkelponsen 1 1/8 en 1 3/8
Deckled Circles 162286
sneeuwvlokken: Wishes all around 162065

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy


Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de lopende najaarscatalogus.

Vanaf vorige week zijn heel wat artikelen uit de najaarscatalogus in uitverkoop.
Wil je weten welke?
Geef gerust een seintje, dan mail ik je de lijsten door.






 

Reacties

  1. oh, die is leuk geworden ! tof kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk ook dit kaartje!
    Ik kan nu wel reageren hier zie je wel....raar dat het eerder niet kon!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday