Wishing you a Happy New Year

 Ook vandaag nog een kaartje in eindejaarssfeer.
In tegenstelling tot mijn andere kaartjes van deze week niet monochroom,
integendeel zelfs... 

Vuurwerk kan niet kleurrijk genoeg zijn toch ?

Ik gebruikte 7 kleuren:
Azure Afternoon, Berry Burst, Calypso Coral, Lemon Lime Twist, Pretty Peacock en Sweet Sorbet.
Cardstock: Berry Burst

Toffe stempelset, lijkt me ook leuk voor spetterende feestelijke (verjaardags)kaarten!

***


Vandaag zal ik het grootste deel van de dag aan de laptop gekluisterd zijn,
het is immers On Stage @ Home,
een evenement voor demo's van Stampin'Up,
we krijgen al de nieuwe voorjaarscatalogus te zien,
de cadeautjes van de komende SAB-actie,
kunnen meeknutselen met een superleuke nieuwe set voor Valantijn
(maar zeker ook bruikbaar voor verjaardagen en zo)...
Benieuwd !

Enne, raad eens welke kleur sokken ik vandaag aan heb ?
...

Dat toon ik in de loop van de dag zeker op mijn FB-pagina ;-)

***

Dan heb ik nog een leuk nieuwtje:
Van dinsdag 14 tot donderdag 16 november is er een bijzonder toffe actie bij SU


Heel wat producten uit de jaarcatalogus kan je dan voordelig inkopen,
SUperleuk om je basismaterialen aan te vullen:
10 % korting op decoratie en linten
15 % op inkt (uitgezonderd op inktsets, wel op inktkussens, navulling en de stiften)
20 % op papier (cardstock én dessinpapier).

Ik doe dinsdagmorgen vroeg een bestelling,
wil je dat ik iets voor je meebestel, stuur me een berichtje voor maandagavond 18 uur aub.

***

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy


Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com
Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de nieuwe najaarscatalogus
en ook de catalogus van de Nederlandstalige sets.

Wil je mijn nieuwsbrief ontvangen,
dan kan je je aanmelden via de knop hiernaast links.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday