For you

Bij de Liftchallenge is het thema een kaart met de floating techniek.
Ik maakte eerder al zo'n kaartje,
leuk om te doen, tof effect... 


Voor dit kaartje gebruikte ik eens een afbeelding ipv gewoon strookjes gekleurd papier,
ik vind het ook wel mooi zo.
(DSP Meandering Meadow   162735)

Ik sneed de afbeelding in strookjes, niet allemaal dezelfde breedte,
die plakte ik op acetaat
en stanste ik uit met de boogvormige stans
(Garden Meadowdies of Tuinvriendstansen 162740)
en plakte ik verhoogd op met de zelfklevende strookjes schuimrubber. 141825
op wit cardstock, gemat op Melon Mambo,
daarachter een strookje gras
op een dubbele kaart (Blueberry Brushel).
De opgeplakte bloemetjes zijn uit de collectie Bee Mine (162557).

Aan de binnenkant ook wat kleur en een stempelafdruk
(Garden Meadow 162736).


Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de nieuwe voorjaarscatalogus
en natuurlijk ook de Sale-A-Bration-geschenkcatalogus




Reacties

  1. Wat leuk! Je brengt me op een idee 😉😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave uitvoering van de challenge. De kaart die je vorig jaar maakte vind ik ook heel erg mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een klein schilderijtje is het geworden. Leuk! Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi met dit papier, dat kan ook in plaats van effen. Mooie lift Nancy en en heel leuk dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan Nancy! Mooi hoe je de afbeelding in strookjes hebt gesneden, het geeft echt een gaaf effect. Dankjewel voor je bijdrage aan de lift!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday