Hello

 De bladpatroonstansen (Petal Patterndies) stonden al een tijdje op mijn verlanglijstje,
ze zijn wat duurder en ik heb ze nu gekocht tijdens de Sale A Bration,
ook ik krijg immers graag kadootjes bij mijn bestelling ;-)   ...

Dit is mijn eerste kaartje met deze stansen,
ik plakte de 2 laagjes een kwart gedraaid op mekaar.


Ik wou een grote zwarte tekst, dus deze leuke oudere hello mocht ook nog eens uit de kast...
De papieren vlinder heb ik lichtjes aangezet met paars.

Gebruikte materialen :
Petal Pattern Dies/Bladpatroonstansen 161596
Hello (ret.)
Papieren vlinder 162612
Gorgeous Grape inkt en cardstock
Purple Fine Shimmer gems 162611


Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de nieuwe voorjaarscatalogus
en natuurlijk ook de Sale-A-Bration-geschenkcatalogus





Reacties

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday