Love you

 Vandaag start er op de Facebookpagina van het SU-per Team een nieuwe challenge.

Ik maakte dit kaartje:


Ik gebruikte voor dit kaartje verschillende soorten retired papier
(Natures Print, In Color 2022-2024, In Color 2022-2024 glitterpapier),
de Love Cats waar ik gek op ben,
en natuurlijk ook nieuwe spulletjes:
Love You: Bee My Valentine 162547
Hart met gaatjes: Hooray For Surprises dies 162857
Deckled Circles 162286
Lint Sweet Sorbet 162558
En ook nog: Parels In Color 2022-2024   161621
Inkt: Sweet Sorbet   -   Basiskaart: Very Vanilla


Zin om mee te doen met deze FB-challenge?
Vandaag tonen verschillende dames uit het SU-perteam hun kaartje in een bloghop
die om 9 uur van start gaat.
Als je naar mijn facebookpagina gaat word je vandaar doorgeleid naar de volgende
en kan je zo bij iedereen inspiratie opdoen.

Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de nieuwe voorjaarscatalogus
en natuurlijk ook de Sale-A-Bration-geschenkcatalogus




Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday