Today is all about you

Nog eens gespeeld met de bundel Nature's Sweetness,
in combinatie met de leuke stansjes van de set Hooray for Surprises.
Die set bevat stansjes met een 'trekstrookje'
waardoor je een verborgen boodschap of afbeelding in je kaart kan verwerken...

Zie je dat ik op het dessinpapier nog wat extra gestempeld heb?
De tekststempel is op vellum gestempeld.
Enne... De vanille en cacao zijn gestanst uit het dessinpapier.

Gebruikte materialen:
DSP Nature's Sweetness 162616
Stempels: Notes of Nature 162630 en Lovely and Sweet 162617
Vol verrassingen 163981
Lovely and sweet dies 162626
Hooray for Surprises dies 162857
Cirkelponsen (ret.)
Zelfklevende kurkrondjes 162643
Inkt: Pecan Pie
Vellum 157764 (momenteel in uitverkoop) 

Trek aan het trekstrookje,
en dan kan je makkelijk het rondje er uit halen,
want het zit maar op een paar puntjes vast aan het papier...

Ik kon het natuurlijk niet openen voor de foto
want anders kan ik de kaart niet meer versturen,     ;-)
maar hieronder zie je wat er onder zit,
en tegelijk het truukje om je boodschap of afbeelding op de juiste plaats te krijgen:



Ik sneed een restje cardstock op dezelfde  maat als het dessinpapier
en stanste de 'verrassingsstans' tegelijk uit beide papiertjes.
Uit het rode papier haalde ik wél de cirkel,
en daardoorheen stempelde ik het verjaardagsgebak met versamark,
daarop embossingpoeder en laten smelten...
Eronder plakte ik een strookje dessinpapier, dan zweeft het gebak niet ...

Voor de opbouw van mijn kaartje baseerde ik me hierop:


 Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de nieuwe voorjaarscatalogus
en natuurlijk ook de Sale-A-Bration-geschenkcatalogus






Reacties

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday