Happy Birthday

Vandaag is mijn man Johan jarig,
en dat verdient een kaartje natuurlijk.
Hij woont al heel zijn leven aan de Vlaamse kust,
vandaar een kaartje met strandmotiefjes...


Wat vind ik die nieuwe embossingfolder met zeesterren en de skeletten van de zee-egel mooi!

Bij de embossingfolder zit ook een mooie stansmal,
daar zie je binnenkort wel eens een kaartje mee voorbij komen, 
maar voor dit kaartje liet ik me inspireren door de FB-uitdaging van Prulleke,
ik koos voor diagonaal:
Vlag(geneind)
Alles in 1 kleur (ik gebruikte Basic Beige, een nieuwe kleur bij SU)
Outline stempel (niet inkleuren)



 Bij de nieuwe embossingfolder horen ook toffe stempels,
maar dat zijn geen outlinestempels,
ik gebruikte die aan de binnenkant van de kaart,
vandaar dat ik de set Seaside Bay erbij genomen heb, 
dat zijn wel outlinestempels.

Gebruikte materialen:
CS en inkt; Basic Beige
Seaside Bay stempels 160436   -   uitloop vanaf 9 april : -60 % !
Seaside Wishes Hybrid Embossing Folder 163497
Seaside Wishes stempels 163494
Tekststempel: Attention Shoppers 163640
Vellum Layering Designs (ret.)



 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de lopende voorjaarscatalogus.
De nieuwe Online Only-producten vind je hier.




Binnenkort lopen de catalogi ten einde, 
vanaf 9 april start de uitverkoop van de producten die het assortiment verlaten,
en dat zijn er heel wat, ook sommige van mijn favorieten,
de meeste met korting die kan oplopen tot 60 % korting,
bijna al het papier dat in de uitloop komt bijvoorbeeld krijgt 40 % korting.
De lijsten van de uitverkoop voorjaarscatalogus vind je hier.
Die van de jaarcatalogus vind je hier.
(Let wel: kleine druk... 
maar heb je vragen over bepaalde zaken die op je verlanglijstje staan,
geef me gerust een seintje via mail).




Vanaf mei kan je deze doorbladeren: 



Reacties

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday