Van harte Proficiat

 Geen twee zonder drie...
Dus heb ik hier nog een kaartje met het lavendelpapier voor je.
Vanaf vandaag zijn er weer nieuwe Online Only-producten van Stampin' Up!

Als demo konden we deze al vooraf bestellen,
en een set die ik zeker wou is de set  Fantastische Felicitaties
met allerlei Nederlandstalige teksten, daar hou ik van !
De meeste teksten zijn lekker groot en daarbij dan wat kleinere teksten.

Bij de set zitten ook 2 banners,
ik had niet zo goed op de grootte gelet, en laten dat nu echt kleine bannertjes zijn...


En is het geen leuk kaartje geworden ?
(perfect kaartje om restjes papier mee te verwerken ook...)

Gebruikte materialen:
DSP Perennial Lavender 162593
CS Basic White
Happy Little Things dies 163709
Rectangle Stitched Framelits dies 
Fantastische Felicitaties 164513
inkt: Gorgeous Grape
Twine, strikje vastgezet met minigluedot
Purple Fine Shimmer Gems 162611

 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de lopende voorjaarscatalogus.
De nieuwe Online Only-producten vind je hier.





Reacties

  1. Zo'n bannertje is handig om er een tekst op te stempelen.
    Maar op deze manier is het ook heel erg leuk!
    Mooi dat je 2l1 groene erbij hebt gedaan, omdat het groen ook terug komt in het dp met het printje past dat goed.
    Leuke kaart en inderdaad, fijn voor de restjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday