You're the best part of my day

Zoals ondertussen al een paar woensdagen had ik ook vorige week weer een kaartje gemaakt,
uitgedaagd door een Stampin' Up Demo, Leonie.
Zij maakt dan elke woensdag haar kaartje live op FB
en toont wat 'wij' gemaakt hebben met haar opdracht. Altijd leuk !

Ik maakte dit kaartje vorige week in Zuid-Holland,
ik vond het een heel bijzondere layout,
en voor een keer had ik niet veel hobbyspulletjes bij, een paar sets maar met bijpassende inkt,
 maar bij de stempels van Latte Love zat een perfecte koffievlek-cirkel...


Je merkt dat ik de layout redelijk 'trouw' gevolgd heb,
de koffievlekken heb ik met 2 soorten bruin gestempeld (Pecan Pie en Early Espresso).
De mini-koffiekopjes zorgen voor wat kleur, en het Lost Lagoon heb ik dan ook gebruikt als basiskaart.

 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Hieronder vind je de linken naar de  jaarcatalogus en de lopende voorjaarscatalogus.
De nieuwe Online Only-producten vind je hier.









Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !

Happy Birthday