Happy Birthday

Vorige week had ik een kaartje met de magnoliastempel,
vandaag eentje met de mooie stans uit de bijhorende snijmallenset.


Voor dit kaartje liet ik me inspireren door de schets van Atlantic Heart Sketches.


Gebruikte materialen:
Cardstock Shy Shamrock, Basic White, Petunia Pop en Pretty in Pink
DSP In Color 2024-2026
Magnolia Mood stempels en dies 163502 en 153506
Perennial Postage dies 162607
Stylish Shapes dies 159183
Inkt Petunia Pop
Plakparels In Color 2024-2026

De binnenkant van de kaart:


 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Sinds deze maand zijn de nieuwe producten uit de jaarcatalogus 2024-2025 beschikbaar.
Zin om in de digitale catalogus te bladeren?
Klik op de afbeelding hieronder en dan zie je al het moois...
Een overzicht van de actuele Nederlandstalige sets vind je hier.

Vanaf nu kan je ook rechtstreeks bestellen in 'mijn webwinkel',
je vindt die hier: https://nancysoetaert.stampinup.net



In mei is er ook een heel toffe instapactie.
Zin om in te stappen, dan is dit wel een heel toffe aanbieding:
je kiest zoals gewoonlijk het startpakket ter waarde van 175 euro waarvoor je 129 euro betaalt,
je betaalt geen verzendkosten
én
je krijgt er een pakket met In Colors 2024-2026-producten bij ter waarde van 100 euro!
Tot september 2024 geniet je op al je aankopen bij Stampin' Up van 20 % korting,
daarna kan je kiezen of je demo wil blijven of niet.

Wil je er meer over weten, stuur me gerust een berichtje! 

Reacties

  1. Wat past alles mooi bij elkaar.
    Wat een mooie kaart vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So beautiful, subtle but stunning, I love it! Thanks for playing along with the Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC).

    Brandi R.
    DT member AHSC
    crzy4scrapbooking.blogspot.ca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful card! I love the pretty colors and all the fun details you have included. Thank you for joining us this week at the Atlantic Hearts Sketch Challenge and look forward to seeing you again soon!
    Anna, AHSC Design Team

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pretty. The floral die cut is gorgeous and I like the fun patterned paper you chose. Thanks for joining us at Atlantic Hearts Sketch Challenge.

    sue n.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !