Sending a card to say HELLO

 Ook deze keer deed ik weer mee aan de uitdaging bij Prulleke op FB,
de opdracht die we 2 weken geleden kregen was een bingo.

Ik koos voor de eerste kolom:
laatste kans - vogel - zomaar
en maakte dit kaartje:


Ik gebruikte heel wat laatste kans-artikelen: 
Sending Smiles stempels
Sending dies
Scalloped Contours dies
Seaside Bay stempels en stansen
Oceanfront
Cardstock Tahitian Tide
Al deze artikelen zijn sinds gisteren dus niet meer verkrijgbaar.
Wat niet wil zeggen dat ik die niet meer zal gebruiken,
ik kan er nog geen afstand van doen.
Maar in de komende weken ga ik natuurlijk kaartjes showen
met nieuwe producten uit de nieuwe jaarcatalogus.




 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Vanaf vandaag zijn de nieuwe producten uit de jaarcatalogus 2024-2025 beschikbaar.
Zin om in de digitale catalogus te bladeren?
Klik op de afbeelding hieronder en dan zie je al het moois...

Vanaf nu kan je ook rechtstreeks bestellen in 'mijn webwinkel',
je vindt die hier: https://nancysoetaert.stampinup.net



In mei is er ook een heel toffe instapactie.
Zin om in te stappen, dan is dit wel een heel toffe aanbieding:
je kiest zoals gewoonlijk het startpakket ter waarde van 175 euro waarvoor je 129 euro betaalt,
je betaalt geen verzendkosten
én
je krijgt er een pakket met In Colors 2024-2026-producten bij ter waarde van 100 euro!


Wil je er meer over weten, stuur me gerust een berichtje!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !