Workshopkaartjes

Gisteren mocht ik een workshop geven,
we werkten met de layering masks en blendingborstels,
er zijn 2 prachtige bloemensets in de lopende catalogus,
en vorig jaar was er ook een mooie set die ik ook meegenomen heb.

5 dames rond de tafel waarvan er 3 nog nooit met stencils en blendingbrushes gewerkt hadden,
nog nooit met embossingpoeder of een heattool...
Wat leuk om dan te zien hoe enthousiast ze aan de slag gingen!

Dit zijn alvast 2 van mijn voorbeeldkaartjes  met de Layers of Beauty.
In de komende weken zie je de andere hier ook nog verschijnen.


Links is de bloem gestempeld en dan ingekleurd met inkt en blendingborstels doorheen de masks,
rechts dezelfde bloem, maar alleen gekleurd, zonder stempel.
Welke vind jij de mooste manier van werken?
Ik hou wel van het stempelrandje errond bij deze rozen.
Ik stempelde met Old Olive, het moet niet altijd met zwart te zijn !
Het labeltje op de rechterkaart hoort bij de set,
het tekstlabel op de linkerkaart is van de Unbounded Love Dies,
een toffe set, met heel wat labels in 2 laagjes, zodat je ook met 2 kleuren kan werken.
De Nederlandse tekststempels Liefde en Lichtpuntjes hebben een mooi letterlype
en zijn niet zo groot, heel handig dus...

 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Vanaf vandaag zijn de nieuwe producten uit de jaarcatalogus 2024-2025 beschikbaar.
Zin om in de digitale catalogus te bladeren?
Klik op de afbeelding hieronder en dan zie je al het moois...
Een overzicht van de actuele Nederlandstalige sets vind je hier.

Vanaf nu kan je ook rechtstreeks bestellen in 'mijn webwinkel',
je vindt die hier: https://nancysoetaert.stampinup.net



In mei is er ook een heel toffe instapactie.
Zin om in te stappen, dan is dit wel een heel toffe aanbieding:
je kiest zoals gewoonlijk het startpakket ter waarde van 175 euro waarvoor je 129 euro betaalt,
je betaalt geen verzendkosten
én
je krijgt er een pakket met In Colors 2024-2026-producten bij ter waarde van 100 euro!

Wil je er meer over weten, stuur me gerust een berichtje!

 

Reacties

  1. Wat leuk dat de dames zo enthousiast reageerde, dan heb je helemaal het gevoel dat je ze ik echt iets kan leren.
    Ik kan niet zo goed kiezen welke ik mooier vind, maar denk ineens dat dat toch de rechter is, zonder stempel randje, alhoewel ik dat meestal wel heel mooi vind.
    Het zijn beide gewoon erg mooie kaarten

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !