84 jaar

 Zondag was mijn vader jarig,
en dat verdient een kaartje natuurlijk!

De voorbije jaren maakte ik vaak een kaartje met zijn hondje Rosie op verwerkt,
dit jaar eens iets helemaal anders...
Hij lust graag een ijsje (een crèmke), heeft kippen, ...
en dat heb ik dit jaar op zijn kaartje verwerkt.

Gebruikte materialen:
DSP One horse Open Sleigh 162118
Alphabet à la Mode 160750
Fantastische felicitaties 164513
Crafting with you 16121
Garden Meadow 162736
Ice Cream Swirl stempels en dies 162764 - 162770
Inkt Pecan Pie en Real Red


 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy

Tot 30 juni loopt er een mooie aanbieding bij Stampin' Up!:
10 % korting op stansmachines 
en
10 % extra korting op bundels stempels/stansen.
Contacteer me gerust als je meer informatie wenst.



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Zin om in de digitale catalogus 2024-2025 te bladeren?
Klik op de afbeelding hieronder en dan zie je al het moois...
Een overzicht van de actuele Nederlandstalige sets vind je hier.

Vanaf nu kan je ook rechtstreeks bestellen in 'mijn webwinkel',
je vindt die hier: https://nancysoetaert.stampinup.net




Reacties

  1. nog een dikke proficiat ! mooi kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi ijsje, ziet eruit om zo een hap van te nemen mmmmm.
    Leuke kaart hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog proficiat met je vader. Wat een lekker ijsje om je mooie kaart. En wat leuk om die kleine kippetjes er ook op te doen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog proficiat met de verjaardag van je vader. Leuk kaartje met het 'crèmetje ' erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempelschatten: Let's go Tropical

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !