Workshop werken met stencils en blendingbrushes #6

Nog een voorbeeldje dat ik bijhad naar de workshop
opnieuw de set Enduring Beauty, 
maar ook zonder de stencils,
gewoon om te leren spelen met de blendingbrushes
(sommige dames hadden nog nooit met embossingpoeder en een heattool gewerkt)
en om te tonen hoe je makkelijk zelf een stencil kan maken
door uit een vel papier een vorm te stansen.


De gebruikte In Color 2024-2026 kleuren: Summer Splash, Petunia Pop en Peach Pie.


 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Zin om in de digitale catalogus 2024-2025 te bladeren?
Klik op de afbeelding hieronder en dan zie je al het moois...
Een overzicht van de actuele Nederlandstalige sets vind je hier.

Vanaf nu kan je ook rechtstreeks bestellen in 'mijn webwinkel',
je vindt die hier: https://nancysoetaert.stampinup.net



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !