HB2U

 Ik zag een leuke sketch en maakte er dit kaartje mee,
nog eens met de Seaside Wishes,
zo'n mooie set!


Gebruikte materialen:
Cardstock Basic Beige, Crumb cake, Pecan Pie
Seaside Wishes Hybrid Embossing Folder 163497
Everyday Details Dies 162864 
Beauty of the Deep dies 161236
Seaside Wishes stempels 1634942: Alphabet à la Mode 160750
Mini Alphabet Dies 162934
Inkt Pecan Pie
Adhesive Backed Swirl Dots 163464


Dit was de schets:


Je ziet momenteel overal Christmas in July voorbijkomen.
Ik probeer volgende week ook dagelijks een kerstkaartje te plaatsen
 met  nieuwe materialen die in augustus in de Online Only verschenen.
Die staan niet in een catalogus,
maar kan je gewoon online terugvinden.

 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
Carlin's Kaartenparadijs: # 72 - alles mag



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Vanaf nu kan je ook rechtstreeks bestellen in 'mijn webwinkel',
je vindt die hier: https://nancysoetaert.stampinup.net

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Tot 31 juli loopt een leuke kortingactie bij Stampin' Up:
de bonusdagen:
per 60 euro aankoop in juli krijg je een kortingbon van 6 euro die je in augustus kan verzilveren
(zonder minimum aankoopbedrag).

Voor de lezers van mijn nieuwsbrief heb ik in juli nog extraatje,
een leuke verjaardagsactie,
want wie jarig is trakteert natuurlijk, dus...
bestel je in juli bij mij voor minstens 60 euro, 
dan krijg je je bestelling rechtstreeks gratis bij je thuisbezorgd,
een kadootje van 7,95 euro !



Zin om in de digitale catalogus 2024-2025 te bladeren?
Klik op de afbeelding hieronder en dan zie je al het moois...
Een overzicht van de actuele Nederlandstalige sets vind je hier.





Reacties

  1. Leuk kaartje met deze sketch en grappig die tekst.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie sketch.
    Je hebt het heel mooi verwerkt.
    Mooi, de embossing van de achtergrond.
    En de kleuren vind ik heel mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card. You used the sketch beautifully. Thanks for sharing it with us at CC&S. Hope to see you here again!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful embossing detail in the background. Thanks so much for joining us at CC&S

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempelschatten: Let's go Tropical

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !