Lang zal je leven

Ik vond de weekschets van Atlantic Heart Sketches te leuk om er niet mee te spelen 
en ik maakte er dit verjaardagskaartje mee:



De kleuren zijn niet helemaal goed op de foto,
door de aanhoudende regen moest ik mijn foto met lamplicht maken,
niet ideaal...

Gebruikte materialen:
DSP Thoughtful Journey 163303
CS Balmy Blue, Basic White en Petal Pink
Magnolia Mood Dies 163506
Nested Essentials Dies 161597
Unbounded Love dies 163383
Splendid Stems dies (ret)
Liefde en lichtpuntjes 164496
Twine Balmy Blue 162795
Dimensionals
Plakparels (ret)

De schets:


 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Vanaf nu kan je ook rechtstreeks bestellen in 'mijn webwinkel',
je vindt die hier: https://nancysoetaert.stampinup.net

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Tot 31 juli loopt een leuke kortingactie bij Stampin' Up:
de bonusdagen:
per 60 euro aankoop in juli krijg je een kortingbon van 6 euro die je in augustus kan verzilveren
(zonder minimum aankoopbedrag).

Voor de lezers van mijn nieuwsbrief heb ik in juli nog extraatje,
een leuke verjaardagsactie,
want wie jarig is trakteert natuurlijk, dus...
bestel je in juli bij mij voor minstens 60 euro, 
dan krijg je je bestelling rechtstreeks gratis bij je thuisbezorgd,
een kadootje van 7,95 euro !

Dit is een persoonlijke actie, dat lukt niet via mijn webwinkel.
Wil je hier gebruik van maken, mail me dan je bestelling door,
ik zorg dan dat het gratis bij je bezorgd wordt.



Zin om in de digitale catalogus 2024-2025 te bladeren?
Klik op de afbeelding hieronder en dan zie je al het moois...
Een overzicht van de actuele Nederlandstalige sets vind je hier.



Reacties

  1. Een prachtige kaart Nancy, mooie kleuren en stansen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So pretty. Love the extended hexagon shape and the pretty paper. The die cuts you chose are gorgeous. Thanks for joining us at Atlantic Hearts Sketch Challenge.

    sue n.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love this, so very pretty and elegant! Thanks for playing along with the Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC).

    Brandi R.
    DT member AHSC
    crzy4scrapbooking.blogspot.ca

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempelschatten: Let's go Tropical

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !