You inspire me

 Vorige zaterdag was er de 2de Demodag Zuid,
een bijeenkomst van Stampin'Up!-demo's uit Nederland en België,
georganiseerd door Yvonne, Kristien en Salina.

We waren met 44 ingeschreven, 2 konden er helaas toch niet bij zijn.
We maakten een leuk project,
maar ik heb wat teveel gebabbeld en dat wordt dus nog huiswerk...
En dan toon ik het hier natuurlijk nog!

Bij een SU-bijeenkomst horen swapjes,
inspiratiekaartjes of kleine kadootjes.
Door onze vakantie en nadien de opnames van mijn pa
had ik niet de tijd om 44 kaartfrontjes te maken,
het werden dus 44 kadoosjes, zo zagen ze er van bovenaf uit:

en hieronder zie je één doosje  apart,
in het doosje paste mooi een mini-markeerstift.


Ik gebruikte voor mijn swapjes het kleurrijke papier Full of Live,
velletjes van 15,2 x 15,2 cm, aan de ene kant leuke motiefjes, 
aan de andere kant wat 'gewolkt' papier in bijpassende kleuren.
De Cracker & Treatbox is ondertussen retired, maar perfect voor toffe snelle kadoosjes!


Ik gebruikte dit papier ook om een bedank-kaartje te maken voor Yvonne,
mijn 'Stampin' Up!-mama'.


De stempels zijn uit de stempelset Crafting with You.

Ik liet me voor deze kaart inspireren door volgende schets:





 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy



Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Vanaf nu kan je ook rechtstreeks bestellen in 'mijn webwinkel',
je vindt die hier: https://nancysoetaert.stampinup.net


Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Vanaf vandaag tot 31 juli loopt een leuke kortingactie bij Stampin' Up:
de bonusdagen:
per 60 euro aankoop in juli krijg je een kortingbon van 6 euro die je in augustus kan verzilveren
(zonder minimum aankoopbedrag).

Voor de lezers van mijn nieuwsbrief heb ik in juli nog extraatje,
een leuke verjaardagsactie,
want wie jarig is trakteert natuurlijk, dus...
bestel je in juli bij mij voor minstens 60 euro, 
dan krijg je je bestelling rechtstreeks gratis bij je thuisbezorgd,
een kadootje van 7,95 euro !



Zin om in de digitale catalogus 2024-2025 te bladeren?
Klik op de afbeelding hieronder en dan zie je al het moois...
Een overzicht van de actuele Nederlandstalige sets vind je hier.




Reacties

  1. Cute card! Love the fun background paper. Thanks for joining us at Sunday Stamps, hope to see you again soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. How sweet Nancy and perfect for crafting and creative friends. Thanks for sharing with us at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Sending a little message

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !