Have a Beary merry Christmas

 Ik vond het zo leuk om dit kaartje te maken!

Ik gebruikte voor het eerst de aquarelpotloden (161700) van Stampin' Up,
wat heb je hier mee snel een leuk effect !
Om te belenden gebruikte ik de mengstiften (102845), heel fijn om te doen.
Ik zou wel aanraden om op aquarelpapier te werken,
het gaat op het gewone basic white, maar dan mag je niet teveel over hetzelfde stuk kleuren.

Voor dit beertje kleurde ik in cirkeltjes, 
lijkt zo wat meer 'vacht', vind je ook niet ?

Gebruikte materialen:
CS Basic White
DSP One Horse Open Sleigh (was online only, helaas niet meer in voorraad)
Christmas Friends stempels 164279
Christmas Friends dies 164087
Label Greetings of the Season 164112
zelfkelevende rondjes met folieaccenten 164038
twine 155475

Bij de stempelset horen snijmalletjes,
vind ik best handig voor de diertjes, het lukt me niet altijd zo goed om mooi te knippen...
Daarbij zitten ook nog wat extra's: de cirkel, de cadeautjes, de guirlande en strikjes...
Om je een idee te geven een afbeelding :


 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy


Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Vanaf nu kan je ook rechtstreeks bestellen in 'mijn webwinkel',
je vindt die hier: https://nancysoetaert.stampinup.net

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Zin om in de digitale catalogi te bladeren?
Klik op de afbeeldingen hieronder en dan zie je al het moois...
Een overzicht van de actuele Nederlandstalige sets vind je hier.


Vanaf 4 september is er de nieuwe minicatalogus voor het najaar.


en NIEUW: er is nu ook een online scrapbookaanbod


Misschien vind je dit gratis evenement ook leuk?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempelschatten: Let's go Tropical

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !