Vrolijk kerstfeest

 Nu de najaarscatalogus van Stampin' Up! online is,
zal je hier in de komende weken wel regelmatig kerstkaartjes zien voorbijkomen.

Dit kaartje maakte ik naar aanleiding van de FB-uitdaging bij Prulleke.
Bedoeling was om een kaart uit de jaarcatalogus te 'casen'.


Ik behield de opbouw,
gebruikte wel dessinpapier ipv te stempelen op cardstock,
licht/donker ook wat gevolgd,
tekst ook in twee delen, ...

Ik vond de 'witruimte' wat teveel,
en heb dan maar hier en daar nog wat stipjes gestempeld.
Ik twijfelde tussen een basiskaart in beige of wit,
misschien was wit wat mooier geweest?

Gebruikte materialen:
DSP Nests of Winter 164183
CS Basic White
Heartfelt Hexagon 162888
Tekststempels Kersttijd 164585
tekst gestempeld met Real Read, puntjes met Basic Beige
plakkurkjes (ret.)




 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy


Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Vanaf nu kan je ook rechtstreeks bestellen in 'mijn webwinkel',
je vindt die hier: https://nancysoetaert.stampinup.net

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Zin om in de digitale catalogi te bladeren?
Klik op de afbeeldingen hieronder en dan zie je al het moois...
Een overzicht van de actuele Nederlandstalige sets vind je hier.


Vanaf 4 september is er de nieuwe minicatalogus voor het najaar.


en NIEUW: er is nu ook een online scrapbookaanbod


Misschien vind je dit gratis evenement ook leuk?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempelschatten: Let's go Tropical

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !